Jumat, 09 November 2012

Teks Protokol Bahasa Sunda


Basa Sunda

Assalamu’alaikum Wr. Wb.
Alhamdulillahi rabbil ‘aalamiin wabihi nasta’inu ‘ala umuri dunya waddin wa’ala aalihi wasohbihi ajma’in. Rabbishrohli shadri wayasirli amri wahlul uqdatan min lisani yafqohu qouli. Amma ba’du.s
Sugrining puji mangga urang sanggakeun ka Allah SWT. Anjeuna anu parantos maparin kani’matan ka urang sadaya, anu tangtosna oge hamo tiasa kaetang sareng kawincik, jalaran ku sakitu seueurna. Shalawat miwah salam mugia tetep langgeng ngocor ka jungjunan alam, habibana wa nabiyana Muhammad SAW.
Hadirin  hormateun sim kuring
Ngahaturkeun nuhun ka rekan muda miwah rekan mudi anu parantos tiasa sumping kana ieu acara pangaosan, oge teu hilap ngahaturkeun nuhun ka pangersa Ustadz/Ustadzah…………… anu parantos tiasa nyaosan kana pangulem panitia kanggo ngadugikeun tausiyahna.
Atuh sateuacana ieu pangaosan dibuka, mangga urang siapkeun manah urang sadaya kanggo nampi sadaya materi anu bade didugikeun ku pangersa Al Ustadz/Ustadzah.
Supados teu nyangkolang teuing kana waktos mangga urang buka ieu acara pangaosan ku ‘aosan basmallah sasarengan “Bismillahirrahmaan nirrahiim”. Ka pangersa Al Ustadz/Ustadzah…………… sumangga dihaturanan.
TAUSIYAH
Ngahaturkeun nuhun ka pangersa Ustadz/Ustadzah………….. anu parantos ngadugikeun tausiyahna ka urang sadaya, mudah-mudah ageung manfaatna khususna kanggo Al Ustadz/Ustadzah umumna kanggo urang sadaya anu sami-sami merhatikeun kana tausiyahna. Oge mudah-mudahan kasumpingan urang sadaya kana ieu acara pangaosan sing dijantenkeun amal kasaean ku Allah SWT.
Rupina acara pangaosan dina wengi ayeuna dicekapkeun dugi kadieu. Mangga urang tutup ieu acara pangaosan ku ‘aosan hamdallah  sasarengan “Alhamdulillahi rabbil ‘aalamiin”.
Sakitu nu kapihatur, bobo sapanon carang sapakan. Pamugi agung cukup lumur kersa ngahapunten. Cag, teundeun di handeuleum hieum, tunda di hanjuang siang, paranti nyokot ninggalkeun.
Ditutup ku du’a rabbana aatina piddunya hasanah wafil akhiroti hasanah wakina adzabanar. Akhirul kalam
Wassalamu’alaikum Wr.Wb.

Bahasa Indonesia

Assalamu’alaikum Wr. Wb.
Alhamdulillahi rabbil ‘aalamiin wabihi nasta’inu ‘ala umuri dunya waddin wa’ala aalihi wasohbihi ajma’in. Rabbishrohli shadri wayasirli amri wahlul uqdatan min lisani yafqohu qouli. Amma ba’du.
Pertama-tama marilah kita panjatkan puji serta sukur ke hadirat Allah SWT., karena atas rahmat, karunia, hidayah dan inayahnya kita bisa berkumpul di tempat yang dimuliakan ini dalam rangka untuk thalabul ‘ilmi. Shalawat serta salam semoga tetap terlimpah curahkan kepada baginda rasul Muhammad SAW, kepada keluarganya, para sohabatnya, tabi’in dan tabi’atnya, serta kepada kita selaku umatnya yang insyaallah taat kepadanya sampai akhir jaman. Aamiin.
Rekan-rekan yang berbahagia
Kami ucapkan terimakasih kepada rekan-rekan yang telah menyempatkan waktu utnuk bisa hadir dalam pengajian ini. Tidak lupa pula kami ucapkan terimakasih kepada Ustadz/Ustadzah ………….. yang telah bersedia untuk memberikan tausiah kepada kami. Mudah-mudahan kehadiran kita semua dijadikan suatu amal baik untuk bekal  kita di akhirat.
Sebelum pengajian ini kita serahkan kepada al-ustadz alangkah baiknya kita sama-sama mempersiapkan hati kita, pikiran kita untuk menerima segala apa yang akan disampaikan oleh al-ustadz, sehingga sepulang dari pengajian ini kita bisa membawa ilmu yang baru.
Baik marilah kita buka pengajian ini dengan membacakan basmallah bersama-sama “Bismillahirrahmaan nirrahiim”. Kepada Al-Ustadz dipersilahkan.
TAUSIYAH
Terimakasih kepada ustadz/ustadzah …………. Yang telah menyampaikan tausiahnya, mudah-mudahan besar manfaatnya khusus untuk al-ustadz dan umumnya untuk kita semua.
Acara demi acara telah kita lewati. Marilah kita tutup acara pengajian ini dengan membacakan hamdallah bersama-sama “Alhamdulillahi rabbil ‘aalamiin”.
Terimakasih atas segala perhatian semuanya.
Ditutup dengan do’a rabbana aatina piddunya hasanah wafil akhiroti hasanah wakina adzabanar. Akhirul kalam
Wassalamu’alaikum Wr.Wb.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar